تماشا کنید: تیزر تبلیغاتی سونی از فروشگاه زیرآبی Aquatech

تماشا کنید: تیزر تبلیغاتی سونی از فروشگاه زیرآبی Aquatech

همانطور که پیش‌تر اعلام شده بود، امروز فروشگاه فناوری آبی سونی در کشور امارات متحده عربی و در ساحل دبی افتتاح شد.

 

با گذشت حدود دو هفته از افتتاح فروشگاه Aquatech سونی در آبهای نیلگون خلیج فارس، ویدئویی توسط سونی تولید شده که شما را با این فروشگاه بیش از پیش آشنا مینماید.

در اواسط آذرماه بود که سونی با گرد هم آوردن خبرنگاران، رسما از فروشگاه زیر آب خود در دوبی، موسوم به آکواتک پرده‌برداری کرد.

این فروشگاه که در عمق 4 متری آب و در جزیره لبنان (از مجموعه جزایر جهان) واقع شده، قرار است به عنوان یک فروشگاه تبلیغاتی بر جنبه ضدآب بودن گوشی‌های هوشمند سونی تأکید داشته باشد.

همانطور که پیش‌تر اعلام شده بود، امروز فروشگاه فناوری آبی سونی در کشور امارات متحده عربی و در ساحل دبی افتتاح شد.

کمپانی سونی را بسیاری از افراد به عنوان یک کمپانی نوآور می‌شناسند که همواره سعی نموده بتواند اتفاقات جدیدی را رقم بزند. پس از اینکه سونی در سالهای اخیر تمرکز خود را بر روی تولید گوشی‌ها و تبلت‌های هوشمند مقاوم در برابر آب قرار داده بود، اینک سعی این کمپانی ژاپنی بر این است که به طرق مختلف کاربران تلفن‌های هوشمند را از این امکان دستگاه‌هایش مطلع سازد و مزایای وجود چنین قابلیتی بر روی گوشی و تبلت را بیش از پیش نشان دهد.

حال به جزئیات برنامه بپردازیم. فروشگاه سونی، در اطراف جزایر موسوم به جزایر جهان و در جزیره لبنان قرار داشت. برای رسیدن به این محل، لازم بود تا ابتدا مسافتی حدودا 20 دقیقه ای را از ساحل دبی بوسیله کشتی بپیماییم.

پس از رسیدن به محل، آموزش کلیه افراد برای غواصی‌کردن تا مکان فروشگاه آغاز گردید و پس از انجام آموزش‌های لازم، افراد تک به تک به سمت Aquatech اعزام می‌شدند. این فروشگاه در عمق حدودا چهار متری خلیج فارس ساخته شده و معماری ای شبیه به یک قارچ دارد. از داخل، با فشار هوا مقداری از آب درون سازه تخلیه شده بود و برای رسیدن به اکسیژن در زیر آب، کافی بود که حدود سه دقیقه شنا کنیم. البته، برای رسیدن به محل فروشگاه آموزش‌های لازم برای غواصی به همه مدعوین داده شد و همگی با کمک غواصان حرفه ای به سمت فروشگاه هدایت شدند.

پس از رسیدن به فروشگاه و رفتن به داخل آن، امکان برداشتن عینک و تجهیزات غواصی از سر وجود داشت و کلیه محصولات مقاوم در برابر آب سونی در Aquatech مهیا بودند. محصولاتی همچون Xperia Z3 Dual ،Xperia Z3 Compact ،Xperia Z3 Tablet و غیره.

این فروشگاه برای سه روز قابل بازدید است که یک روز به خبرنگاران، یک روز به پخش کنندگان سونی و روز سوم به عموم اختصاص داده شده است.

در ادامه، گپی خودمانی با مدیر بازاریابی سونی موبایل در ایران، خانم ساناز کوشا داشتیم که در آن ایشان به نکاتی اشاره نمودند. ایشان در صحبت‌هایشان این فروشگاه را یک فروشگاه مفهومی نامیدند که شاید در حال حاضر برای همه مردم راحت نباشد که از آن استفاده کنند. با این حال سونی از آنجایی که همواره سعی در اولین بودن دارد، این طرح مفهومی را نیز به اجرا رساند. ضمن اینکه طرح کلی این فروشگاه، همخوانی کاملی با محصولات ضد آب سونی دارد.

ایشان در ادامه صحبت‌هایشان از ادامه سیاست سونی برای تولید محصولات جدید هر 6 ماه یکبار خبر دادند که برای طرفداران سونی نویدبخش محصولی جدید در آینده ای نزدیک است. همچنین ایشان آغاز به کار شرکت سوشیانت در کنار شرکت آرین را به قدرتمندتر کردن شبکه پخش سونی در ایران مرتبط دانست.

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







موضوعات مرتبط: اخبار تکنولوژی

برچسب‌ها: سونی تیزر تبلیغاتی سونی از فروشگاه زیرآبی فروشگاه زیرآبی
[ دو شنبه 1 دی 1393 ] [ 15:29 ] [ علی امیدی ]
[ ]