دانلود

http://oceanofgames.com/wp-content/uploads/2014/04/Call-of-Duty-Modern-Warfare-2-Download-Free1.jpg

امروز تصمیم گرفتیم بازی بسیار محبوب و زیبای ندای وظیفه: جنگ های مدرن 2 را برای شما دوستان عزیز قرار دهیم. این بازی حدود 3 سال پیش برای سه پلتفرم اصلی یعنی PC ،PS3  و Xbox 360 منتشر شد. شرکت Activison توانست با این بازی فروش فوق العاده و همچنین جایزها و نمرات خوبی از منتقدان سخت گیر دریافت کند. میتوان گفت که با عرضه ی این نسخه بسیار زیبا گیمرها به اسم این بازی قسم میخوردند و گیمری نبود که این با این بازی آشنایی نداشته باشد. البته در این نسخه ی شرکت Infinity Ward یا همان Raspawn کنونی که بازی بسیار جذاب Titanfall را درست کرده است، همکاری داشت بعد از این نسخه دیگر از اکتیویژن جدا شد همان طور که شاهد بودید این فرانچایز که یکی از بهترین بازیهای جهان بود در حال حاضر بسیار افت کرده و خیلی ها دیگر این بازی را از بین رفته میدانند. این بازی در سبک اکشن و شوتر اول شخص میباشد. گرافیک بازی بسیار بالا میباشد و رنگ بندی بازی به خصوص آتش بسیار زیبا کار شده است. داستان بازی دنباله ی نسخه ی قبلی خود یعنی Call Of Duty:Modern Warfar میباشد البته از نسخه ی قبلی مدتی میگذرد. این دفعه بعد از بین بردن Zakhaev این دفعه فردی به نام Veladmir Makarov آماده است میخواهد دنیا را نابود کند.و بازهم دو نیروی شکست ناپذیر ارتش آمریکا یعنی Soap و Price به جنگ میروند البته در این نسخه کسانی دیگر هم چون ghost  و Roach نیز حضور دارند و شما باید جلوی ماکاروف را بگیرید و لی حقیقتی پیش روی شماست که …..

هم اکنون میتوانید نسخه ی کم حجم شده ی این بازی توسط گروه BLACKBOX با حجم 3.8 گیگابایت میتوانید در ادامه ی مطلب دانلود کنید.



موضوعات مرتبط: بازی اکشن

ادامه مطلب
[ دو شنبه 29 دی 1393 ] [ 12:44 ] [ ]
[ ]

دانلود بازی کال اف دیوتی ۷ بلک اپس Call of Duty: Black Ops

http://s4.picofile.com/file/8166594700/14r3x7zo.jpg


موضوعات مرتبط: بازی اکشن

ادامه مطلب
[ یک شنبه 28 دی 1393 ] [ 20:44 ] [ ]
[ ]

دانلود بازی Call of Duty Advanced Warfare برای PC

http://s5.picofile.com/file/8164467200/11111111.jpgنسخه جدید و یازدهم بازی ندای وظیفه در سبک شوتر اول شخص می باشد که در سال 2014 توسط Treyarch ساخته و توسط Activision برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . پس از طی دوران نزول فرانچایز Call of Duty این بار اکتیویژن درصدد رکوردشنی است و سعی دارد با ارائه یک نسخه متفاوت با سری های پیش دوباره با نوآوری جدید به خانه علاقمندان سری بازی COD بیاید. به گفته مسئولان ساخت بازی این نسخه حتی کسانی که طرفدار عناوین سری بازی ندای وظیفه نیستند نیز مجذوب این سری از بازی خواهند شد. داستان بازی کال اف دیوتی 11 برای سال 2054 میلادی می باشد جایی که گروه تروریستی KVC با انجام حملاتی به کشورهای پیشرفته و توسعه یافته سعی در تصرف انرژی اتمی زمین می باشد. در این میان ایالات متحده در راس درگیری می باشد. در این میان جک میتشل که در جریان سئول دست چپ خود را از دست داده است با پیوستن به گروه اطلس سعی در مقابله با این افراد شرور دارد. گروه اطلس گروهی قوی متشکل از افراد سری می باشد که قدرتمندترین سلاح های نظامی و هسته ای را در اختیار دارند می باشد.

 



موضوعات مرتبط: بازی اکشن

ادامه مطلب
[ شنبه 27 دی 1393 ] [ 21:0 ] [ ]
[ ]

دانلود بازی Call Of Duty Black Ops II برای XBOX360

لس آنجلس در حال نابودی ! استودیو Treyarch از شماره دوم بازی Cod: Black Ops پرده برداری کرد . در این شماره از فن آوری های پیشرفته درون بازی استفاده شده ! که عبارت اند از هواپیماهای بدون سرنشین و ربات. که ممکن است گیمرها را متعجب کند. داستان بازی بین جنگ سرد اول در سال۱۹۸۰ و جنگ سرد دوم در سال ۲۰۲۵ است.Black Ops II خط داستانی متفاوتی دارد و از سلاح های با فن آوری پیشرفته مثل روبات ها و هواپیما های جاسوسی بدون سرنشن و..این بازی علمی تخیلی نیست و Treyarch در یه جلسه گفته که بازی ریشه در حقیقت دارد.با مد جدید Strike Force می توانید تیم رو هدایت کنید و این مد در مرحله ی دوم در سنگاپور به شما امکان می دهد تیمتوتن رو از بالا هدایت کنید (توسط هواپیما ها و سنسور ها ) این کار تا حالا انجام نشده است! شما توانایی ان را دارید که بازی را به عنوان فرمانده به پایان برسانید .یا نقش یک تیرانداز را داشته باشید که روی زمین دراز کشیده و منتظر است یا یک هواپیمای بدون سرنشین ۴ rotor را هدایت کنید و از بالای سر دشمنان را از پای در بیاورید همچنین سوار بر روباتهای بزرگ شده .نبردها به صورت real-time است و گیم پلی نیز روان هست. قابلیت سویچ کردن و تعویض هم در بازی است شما میتوانید سربازی را انتخاب کنید که وسط خط اتش است و با سرباز دیگر از سوی دیگر به دشمن حمله کرده .قدرت ان را دارید که به عنوان فرمانده دستور حمله هوایی و پرتاب بمب را دهید و با هواپیماهای بدون سرنشین تماس گرفته و تعادل را بین نیروهای خود برقرار سازید.

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

black ops 2



موضوعات مرتبط: بازی xbox360

ادامه مطلب
[ چهار شنبه 24 دی 1393 ] [ 12:19 ] [ ]
[ ]

دانلود بازی زیبای Need for Speed Most Wanted 2 برای PC

Need for Speed: Most Wanted 2012 سری جدید از سری بازی های NFS می باشد که توسط شرکت بازی سازی Criterion ساخته شده است . این شرکت با داشتن سابقه ای درخشان در طراحی و ساخت بازی های ریسینگ ، جان تازه ای به NFS داده است . بازی ای که به صورت Open-World می باشد و شباهت زیادی به بازی Burnout Paradise دارد تا نسخه اصلی Most Wanted. شهری که در Paradise قرار داشت، بسیار زیبا و چشم نواز بود و نمونه جالبی از یک شهر خیالی آمریکایی بود. حال آن ها چنین فضایی را دوباره برای Most Wanted به وجود آورده اند که در نوع خودش بسیار جالب است. در بخش تک نفره، شما با هوش مصنوعی مسابقه خواهید داد و پلیس در تعقیب شما خواهد بود و ممکن است در تله های مختلف نیز گرفتار شوید. حال با کمک سیستم Autolog شما می توانید میزان مصافتی که طی کرده اید، سرعت و سایر اطلاعات دیگر را به صورت آفلاین در اختیار داشته باشید و در زمان آنلاین بودن نیز آن ها را با آمار دوستانتان مقایسه کنید.
need-for-speed-most-wanted



موضوعات مرتبط: بازی ماشین سواری

ادامه مطلب
[ چهار شنبه 24 دی 1393 ] [ 12:18 ] [ ]
[ ]

دانلود بازی بسیار زیبای Assassin’s Creed III برای XBOX360

داستان قسمت سوم از سری بازیهای Assassin’s Creed در مورد انقلاب امریکا و جنگ انها با بریتانیا است.در این بازی پلیر در شهرهایی نظیر فیلادلفیا و نیویورک و بوستون قرار می گیرد ؛ اما محیط بازی با وجود این شهرها، همچنان وحشی است و از خشونت بالایی برخوردار است. در دموی این بازی بازیکنان کانر را مشاهده می کنند با استفاده از محیط بازی و درختان مختلف و ساختمان ها، مسیرش را طی می کند. کارگردان این بازی الکس هاچینسون (Alex Hutchinson) می گوید: “شکل معماها و بالا رفتن از چیزهای مختلف در این بازی متفاوت است. یکی از قسمت های خوب این بازی کارهای کانر است که بصورت انیمیشن بسیار زیبا از کار درآمده اند. همچنین شکل بازی به گونه ای است که بازیکنان می توانند معماهای آن را حل کنند، چون المان های آشنایی برای حل کردن آن ها در نظر گرفته شده اند.شخصیت بازی می تواند از بین درختان عبور کند و یا در بوته ها پنهان شود. او از طبیعت وحشتی ندارد و خودش را بخشی از آن می داند. در یکی از مراحل، کانر به شکلی مخفیانه وارد کمپ نیروهای انگلیسی می شود. او از مسیرهای کوهستانی و آبی، راه خودش را به این کمپ باز می کند و به شکلی حرکت می کند که کسی متوجه او نشود. کانر کمپ را بررسی می کند و چیزی نظرش را جلب می کند.

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

Assassins Creed III



موضوعات مرتبط: بازی xbox360

ادامه مطلب
[ چهار شنبه 24 دی 1393 ] [ 12:16 ] [ ]
[ ]

دانلود بازی اکشن Brothers in Arms 3.1.0.0h برای اندروید

| بازی جذاب جنگی مخصوص سیستم عامل با دیتا |

پس از مدت ها نسخه سوم بازی محبوب Brothers in Arms ساخته و روانه بازار شد این بازی که یکی از بهترین بازی های ساخته شده توسط کمپانی بزرگ بازی سازی گیم لافت می باشد یک شاهکار در زمینه بازی های اکشن اندرویدی می باشد که قادر به سادگی نظر تمامی دوستداران بازی های اکشن را به خود جلب کند و آن ها را شگفت زده کند علاوه بر گرافیک بالای بکار رفته در ساخت این بازی گیم پلی آن نیز از عوامل محبوبیت بازی Brothers in Arms می باشد. در این بازی زیا شما باید به همراه گروهتان وارد نبرد بشوید و با بکار گیری بهترین تاکتیک ها در کوتاه ترین زمان ممکن ماموریت هایی را که به عهده شما قرار داده شده است را پشت سر بگذارید.

بازی اکشن Brothers in Arms 3.1.0.0h

پیش نیاز بازی Brothers in Arms : اندروید ۴٫۰ و بالاتر

جنگ جهانی آغاز شده و اکنون نوبت نظامیان است که سرنوشت جهان را مشخص نمایند. شما نیز برای محاظت از کشورتان و باید وارد نبرد بشوید و با تمام انرژی و با استفاده از کلیه سلاح هایی که در اختیارتان قرار داده شده است وارد نبرد شوید و دشمن را نابود سازید. در بازی Brothers in Arms شما نقش فرمانده یک گروه کوچک از نظامیان را به عهده دارید که باید با دقت زیاد از جان خود و دیگر افراد گروهتان مراقبت کنید زیرا تمام این گروه برادران شما می باشند و مرگ هر یک از افراد گروه می تواند به طور کامل گروه را از بین ببرد. در ابتدا برای شروع بازی تعدادی سلاح در اختیار شما قرار داده خواهد شد سپس با پیشروی در بازی سلاح های دیگری به لیست شما اضافه خواهد شد که می توانید با توجه به منطقه ای که در آن نبرد می کنید آن ها را انتخاب نمایید و به این ترتیب جنگ را با کیفیت بالاتری انجام بدهید. در هر مرحله از بازی ماموریتی برای شما و افرا گروهتان مشخص شده که باید آن را به نحو احسن انجام بدهید و اهداف مورد نظر را نابود سازید.شاید به نظر شما حجم بازی بازی Brothers in Arms کمی بالا بنظر برسد اما کافیست یکبار آن را امتحان کنید خواهید دید که این بازی یکی از بهترین بازی های است که تا کنون انجام داده اید.



موضوعات مرتبط: بازی آندروید

ادامه مطلب
[ دو شنبه 22 دی 1393 ] [ 19:33 ] [ ]
[ ]

دانلود بازی جنگ با زامبی ها | Route Z 1.0.2

|بازی Route Z 1.0.2 با گرافیک خاص و بسیار زیبا برای اندروید|

خیلی وقت است که بازی هایی با سبک جنگ با زامبی ها دنیای بازی های اندرویدی را به تسخیر خود درآورده اند که بیشترشان دارای سبک هایی مشابه و برخی هم خسته کننده اند اما چند وقتی است که یک بازی زامبی توانسته است روحی تازه به این نوع بازی ها ببخشد نام این بازی زیبا و جذاب Route Z است. در این بازی اندروید شما نقش تنها کسی را بازی می کنید که در کشور خود توانسته است جان سالم از دست زامبی ها بدر ببرد به همین دلیل قصد دارد با فرار از دست زامبی ها خود را به یک مکان امن برساند. سبک بازی به این شیوه است که شما سوار بر یک ماشین می شوید و تمام سرعت فرار می کنید و در این میان زامبی ها سعی در توقف ماشین شما را دارند. زامبی های برای توقف شما به سمت شما هجوم آورده و برروی آن می پرند و تا جایی که می توانند آن را تکان می دهند و به این شکل هر چه تعداد زامبی ها بیشتر و بیشتر شود ماشین سنگین تر می شود و از سرعتش کاسته خواهد شد و یا حتی ممکن است چپ شود.

با ما با دانلود این بازی زانبی

Route Z 1.0.2 بازی زامبی

پیش نیاز بازی زامبی  Route Z: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

برای رهایی از دست این زامبی ها که هر لحظه تعدادشان بیشتر می شود، باید ماشین را به سمت چپ و راست برانید تا زامبی ها پرتاب شود اما اگر بخواهید کار را ساده تر و آسان تر انجام دهید و دشمنان همیشگیتان را براحتی نابود کنید بهترین راه، شلیک به سمت آنهاست. در بین مسیر سکه هایی وجود دارد که شما با جمع آوری آن ها می توانید از امکانات، وسایل و حتی ماشین های جدید و بهتر برخوردار شوید تا به این شکل جذابیت بازی برای شما بیشتر شود. آنچه که در این بازی اهمیت دارد سرعت حرکت ماشین شماست به همین دلیل در Route Z شما می توانید از امکانات زیادی برای افزایش سرعت خود استفاده کنید. زامبی ها تنها با حمله مستقیم مانع از حرکتتان نمی شوند، آن ها در بین مسیرتان موانع و ماشین هایی را قرار می دهند که اگر وزن ماشینتان هم زیاد شده باشد نمی توانید از آن ها عبور کنید و با برخود به آن ها واژگون خواهید شد.



موضوعات مرتبط: آندرویدبازی آندروید

ادامه مطلب
[ دو شنبه 22 دی 1393 ] [ 19:32 ] [ ]
[ ]

دانلود بازی استراتژیکی ۱٫۱٫۰ Call of Duty: Heroes

اگر علاقه مند به بازی های استراتژیکی و اکشن هستید ما به شما بازی زیبا و جذاب Call of Duty: Heroes را پیشنهاد می کنیم بازیی که در آن شما باید با جمع آوری ارتشی منظم و پیشرفته به دشمنان خود حمله کرده و با نابودی آن ها قلمرو خود را افزایش دهید و به این ترتیب به سلطان جهان تبدیل شوید احتمالا سری بازی های Call of Duty: Heroes را تا به حال انجام داده اید در اینجا تمام قهرمان های این سری بازی های دور هم آمده اند تا با استفاده از قدرت هر یک از آن ها بتوانند قویترین ارتش جهان را تشکیل داده و تمامی دشمنانشان را از سر راه بردارند شما در اینجا نقش فرمانده این گروه از قهرمانان را به عهده دارید که باید با استفاده از هوش خود بهترین تاکتیک و زمان را برای شروع نبردهایتان انتخاب کنید.با ما با دانلود بازی Call of Duty: Heroes برای اندروید همراه باشید و لذت ببرید.

1.1.0 Call of Duty: Heroes بازی

پیش نیاز بازی Call of Duty: Heroes: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

اکنون تمام دنیا با قدرتی نو ظهور مواجه شده است ،قدرتی که اکثر ارتش های دنیا در مقابله با آن باز مانده اند و توان نابودی آن را ندارند ،زیرا فرمانده هان این ارتش را تعدادی قهرمان تشکیل داده اند که مقابله با هر یک از آن ها به تنهایی که بسیار مشکلی می باشد ،نقش ما در اینجا فرماندهی این ارتش افسانه Call of Duty: Heroes می باشد شما وظیفه دارید که افرادتان را به پیشرفته ترین و نابود کننده ترین سلاح ها مجهز کرده و به این ترتیب به جنگ با دشمنانتان رفته و یکی پس از دیگری آن ها را از سر راه بردارید .در ابتدای دانلود بازی Call of Duty: Heroes منطقه بسیار کوچکی تحت سلطه شما می باشد که باید با انجام نبرد های پی در پی این منطقه را بزرگ و بزرگتر کنید و ارتش خود را به مدرن ترین سلاح های موجود مجهز کنید. بازی اندروید Call of Duty: Heroesیکی از جذاب ترین بازی های استاتژیکی می باشد که می تواند به سادگی نظر دوستداران بازی های اکشن را نیز به خود جلب کند، البته نکته ای که در مورد این بازی باید بدانید این است که بازی Call of Duty: Heroes تنها به صورت آنلاین قابل اجرا می باشد و تا کنون نسخه آفلاین این بازی ارائه نشده است.هم اکنون این بازی Call of Duty را با دیتا کم حجم دانلود کنید.



موضوعات مرتبط: آندروید

ادامه مطلب
[ دو شنبه 22 دی 1393 ] [ 19:29 ] [ ]
[ ]

نقدو برسی Sony Xperia T3 D5103

جهت مشاهده به ادامه مطلب مراجعه نمایید



موضوعات مرتبط: نقد و برسیSONY

برچسب‌ها: Sony Xperia T3 D5103

ادامه مطلب
[ جمعه 5 دی 1393 ] [ 14:22 ] [ علی امیدی ]
[ ]

دانلود تمامی آلبوم های لیندزی استرلینگ

 

یندزی استرلینگ در ۲۱ سپتامبر سال ۱۹۸۶ در شهر سانته ان واقع در ایالت کالیفرنیا متولد شد و بخشی از دوران کودکی خود را در شهر گیلبرت آریزونا سپری کرد در ۵ سالگی مجذوب موسیقی های کلاسیکی شد که پدرش گوش می داد. دوران دبیرستان را در ماساچوست گذراند. در سال ۲۰۰۷ چندین نماهنگ در سایت یوتیوب قرار داد که تا نوامبر ۲۰۱۲ بیش از ۱۷۳ میلیون بازدید کننده داشت. او در سال ۲۰۱۰ در مسابقات America’s Got Talent شرکت نمود مسابقه ای که به کشف و معرفی استعدادهای هنری می پردازد. استرلینگ تا یک چهارم نهایی فصل پنجم از این مسابقات بالا آمد اما اول نشد ولی باز هم دست از تلاش برنداشت و در سال ۲۰۱۰ آلبومی با نام خود روانه ی بازار کرد که با استقبال قابل توجهی مواجه شد. همکاری با دیگر گروه های موسیقی از جمله گروه محبوب پیانو گایز و اجرا و بازنوایی چند اثر دیگر از جمله فعالیتهای هنری و موسیقیایی وی می باشد.

 

جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید



موضوعات مرتبط: موزیک بی کلام

برچسب‌ها: ahangbaz , ey Stirling با نام Shatter Me , Instrumental , Instrumental album , Instrumental album lindsey stirling , Instrumental Download Free , Lindsey Stirling , Lindsey Stirling با نام Shatter Me , music , pop , song , آلبوم بی کلام Lindsey Stirling , آلبوم بی کلام Lindsey Stirling با نام Shatter Me , آهنگ بی کلام , آهنگ بی کلام خارجی , آهنگباز , بی کلام خارجی , بیکلام , دانلود آلبوم Lindsey Stirling , دانلود آلبوم Lindsey Stirling با نام Shatter Me , دانلود آلبوم Shatter Me , دانلود آلبوم بی کلام Lindsey Stirling , دانلود آلبوم بی کلام Lindsey Stirling با نام Shatter Me , دانلود آلبوم بی کلام Shatter Me , دانلود آلبوم بی کلام لیندزی استرلینگ - Shatter Me , دانلود آلبوم جدید لیندزی استرلینگ با نام شسکتن من , دانلود آلبوم لیندزی استرلینگ , دانلود آهنگ بی کلام , دانلود آهنگ های بی کلام خارجی , لیندزی استرلینگ , موزیک بی کلام , موسیقی بی کلام

ادامه مطلب
[ چهار شنبه 3 دی 1393 ] [ 20:0 ] [ علی امیدی ]
[ ]

مزرعه سرورهای گوگل

دیتا سنترها ساختمان های بزرگی هستند که محل نگهداری سرورها به حساب می آیند و در واقع خانه و محل نگهداری وب سایت ها و پایگاه های اطلاعاتی اینترنتی به حساب می آیند. اینجا محل نگهداری از قلپ تپنده سرویس های اینترنتی بزرگ جستجوی گوگل است.
به گزارش بازار خبر، راه‌اندازی یک دیتا سنتر نیاز به صرف هزینه و تخصص زیادی دارد و البته غول‌های فناوری دارای یک یا چندین دیتاسنتر اختصاصی خودشان هستند.
گوگل هم به داشتن دیتاسنترهای بزرگ و فوق العاده مشهور است و اگر علاقمند باشید می توانید تصاویری از درون دیتاسنترهای گوگل ببینید.
این لوله‌ها برای انتقال آب به داخل و خارج دیتاسنتر استفاده می شوند. (این دیتاسنتر دالاس است) لوله های ابی حاوی آب سرد هستند و لوله های قرمز آب گرم را منتقل می کنند تا دوباره خنک شوند.

جهت مشاهده به ادامه مطلب مراجعه نمایید

 



موضوعات مرتبط: اخبار تکنولوژی

برچسب‌ها: گوگل ماکروسافت مزرعه سرور دامنه تکنولوژی ابر انسان ارتباط

ادامه مطلب
[ چهار شنبه 3 دی 1393 ] [ 14:20 ] [ علی امیدی ]
[ ]

فول آلبوم یاس

[ دو شنبه 1 دی 1393 ] [ 19:23 ] [ علی امیدی ]
[ ]

مایکروسافت یک شانس دیگر برای نجات ویندوزفون دارد

حربه‌های چهارساله مایکروسافت برای افزایش اپلیکیشن و نفوذ هر چه بیشتر ویندوزفون، تاکنون چندان موفقیت آمیز نبوده. حال مراسم 21 ژانویه نزدیک است و همه منتظرند ببینند مایکروسافت چه جادویی از آستینش بیرون می‌آورد.

سیستم عامل موبایل مایکروسافت حالا بیش از چهار سال سن دارد. در این مدت ویندوزفون توانسته بین 3 تا 5 درصد بازار سیستم عامل‌های دنیا را دست بگیرد. در همین مدت اندروید نیز با پشت گذاشتن همه، بر 85 درصد بازار سایه انداخته است. iOS نیز حدود 10 درصد از بازار را در اختیار دارد.

جهت مشاهده به ادامه مطلب مراجعه نمایید

 



موضوعات مرتبط: اخبار تکنولوژی

برچسب‌ها: مایکروسافت اندروید iOS موبایل تبلت

ادامه مطلب
[ دو شنبه 1 دی 1393 ] [ 18:8 ] [ علی امیدی ]
[ ]

دکمه‌های هوشمند فلیک زندگی شما را آسان‌تر می‌کنند

با دکمه‌های هوشمند فلیک می‌توانید طیف وسیعی از کارهای خانه و دیجیتالی را با تنها فشار دادن یک دکمه به انجام برسانید.

جهت مشاهده به ادامه مطلب مراجعه نمایید



موضوعات مرتبط: اخبار تکنولوژی

برچسب‌ها: دکمه‌های هوشمند فلیک زندگی شما را آسان‌تر می‌کنند

ادامه مطلب
[ دو شنبه 1 دی 1393 ] [ 17:58 ] [ علی امیدی ]
[ ]

ویدیوها و تصاویری از رابط کاربری Sense در اندروید لالی‌پاپ

تا انتشار اندروید 5.0 یا لالی‌پاپ برای گوشی‌های وان M8 و M7 زمان زیادی باقی نمانده. امروز تصاویر و ویدیوهایی جدید از رابط کاربری اختصاصی اچ تی سی برای اندروید جدید گوگل منتشر شده است.

طبق اعلام چند روز پیش اچ تی سی، صاحبان گوشی‌های وان M7 و M8 احتمالا در اوایل ماه ژانویه، اندروید 5.0 با رابط کاربری Sense را دریافت می‌کنند.

امروز وبسایت LlabTooFeR با انتشار تصاویر و ویدیوهایی از عملکرد و شکل ظاهری این رابط کاربری، نگاهی کوتاه و پیش از موعد به اندروید 5.0 برای گوشی‌های اچ تی سی انداخته است.

جهت مشاهده به ادامه مطلب مراجعه نمایید



موضوعات مرتبط: اخبار تکنولوژی

برچسب‌ها: Sense لالی پاپ

ادامه مطلب
[ دو شنبه 1 دی 1393 ] [ 17:39 ] [ علی امیدی ]
[ ]

تماشا کنید: تیزر تبلیغاتی سونی از فروشگاه زیرآبی Aquatech

با گذشت حدود دو هفته از افتتاح فروشگاه Aquatech سونی در آبهای نیلگون خلیج فارس، ویدئویی توسط سونی تولید شده که شما را با این فروشگاه بیش از پیش آشنا مینماید.

در اواسط آذرماه بود که سونی با گرد هم آوردن خبرنگاران، رسما از فروشگاه زیر آب خود در دوبی، موسوم به آکواتک پرده‌برداری کرد.

جهت مشاهده به ادامه مطلب مراجعه نمایید

 



موضوعات مرتبط: اخبار تکنولوژی

برچسب‌ها: سونی تیزر تبلیغاتی سونی از فروشگاه زیرآبی فروشگاه زیرآبی

ادامه مطلب
[ دو شنبه 1 دی 1393 ] [ 15:29 ] [ علی امیدی ]
[ ]

نسل جدیدی از فبلت های لومیا 1320 معرفی می‌شود؟

مایکروسافت می‌خواهد ورژن جدیدی از فبلت مشهور و میان رده لومیا 1320 را به بازار معرفی کند.

مایکروسافت که پس از خرید نوکیا تمرکز عجیبی بر روی دستگاه‌های میان رده و پایین رده داشته، به نظر قصد دارد نسل جدیدی از فبلت های لومیا 1320 را روانه بازار کند.

جهت مشاهده به ادامه مطلب مراجعه نمایید



موضوعات مرتبط: اخبار تکنولوژی

برچسب‌ها: لومیا-فبلت-نوکیا

ادامه مطلب
[ دو شنبه 1 دی 1393 ] [ 12:46 ] [ علی امیدی ]
[ ]

گوگل پردازنده‌های مارول و انویدیا را به پروژه ARA می‌آورد

گوگل که پیش‌تر راک‌چیپ را به عنوان شریک تولیدکننده پردازنده‌های پروژه ARA معرفی کرده بود، حالا مارول و انویدیا را نیز به این لیست اضافه کرده است.

حدود سه ماه پیش بود که گوگل کمپانی راک‌چیپ را به عنوان یکی از شرکای تأمین‌کننده پردازنده‌های پروژه ARA معرفی کرد. گوگل حالا اعلام کرده که کمپانی‌های مارول و انویدیا نیز به این لیست اضافه شده‌اند.

جهت مشاهده به ادامه مطلب مراجعه نمایید

 



موضوعات مرتبط: اخبار تکنولوژی

برچسب‌ها: پردازنده‌های مارول و انویدیا گوگل چیپ

ادامه مطلب
[ دو شنبه 1 دی 1393 ] [ 12:39 ] [ علی امیدی ]
[ ]

همکاری بلک‌بری با بوئینگ در تولید گوشی بلک

مدیر بلک‌بری در خبر کوتاهی اعلام کرده که این کمپانی با بوئینگ برای تولید گوشی بلک همکاری می‌کند.

رییس کمپانی بلک‌بری روز جمعه اعلام کرد که این شرکت در حال همکاری با بوئینگ برای تولید یک اسمارت فون امنیتی اندرویدی است.

گوشی "بلک" بوئینگ از تولیدات اخیر کمپانی مشهور دفاعی آمریکاست که شهرت عمده خود را به واسطه تولید هواپیما و جنگنده به دست آورده است. گفته شده بلک قابلیتی دارد که در صورت دستکاری، به شکل اتوماتیک اطلاعات درونی خود را از بین می‌برد.

جهت مشاهده به ادامه مطلب مراجعه نمایید



موضوعات مرتبط: اخبار تکنولوژی

برچسب‌ها: بلک بری تکنولوژی

ادامه مطلب
[ دو شنبه 1 دی 1393 ] [ 12:25 ] [ علی امیدی ]
[ ]

کره شمالی: می‌خواهیم به آمریکا در شناسایی هکرها کمک کنیم [آپدیت]

کره شمالی خود را از مشارکت در حمله هکرها به سونی پیکچرز مبرا دانسته و خواستار همکاری با ایالات متحده در شناسایی عاملان این حمله اینترنتی شده است.

یکی از مسئولین وزارت خارجه کره شمالی امروز شنبه اعلام کرده که کشورش تمایل دارد همراه با ایالات متحده در شناسایی عاملان حمله به سونی پیکچرز همکاری کند.

این سخنگوی وزارت خارجه کره شمالی به صراحت اظهار داشته که ادعای آمریکا دال بر دخالت پیونگ یانگ در این حمله اینترنتی یک "افترا" است. این مقام وزارت خارجه کره شمالی افزوده "در شرایطی که ایالات متحده آمریکا در حال انتشار ادعاها و افتراهای بی اساس علیه ماست، خواستار آن هستیم که به تحقیقات پیرامون این اتفاق وارد شویم."

جهت مشاهده به ادامه مطلب مراجعه نمایید



موضوعات مرتبط: اخبار تکنولوژی

برچسب‌ها: اخبار تکنولوژی هک

ادامه مطلب
[ دو شنبه 1 دی 1393 ] [ 12:9 ] [ علی امیدی ]
[ ]