نرم افزار مسدود سازی تماس ها Root Call Manager v2.5.3.4.B56 مخصوص اندروید

اگر شما نیز از افرادی هستید که افرادی مزاحم شما می شود با اپلیکیشن فوق العاده ی روت کال بلوکر تماس های ناخواسته را کنترل و مدیریت نمایید و به صورت همیشگی از شر مزاحم ها خلاص شوید! Root Call Blocker Pro بهترین اپلیکیشن مسدودسازی تماس های صوتی، اس ام اس و ام ام اس برای دستگاه های هوشمند با سیستم عامل اندروید می باشد .با استفاده از این برنامه کاربرذی به راحتی می توانید یک لیست سیاه برای تماس ها و پیامک ها در اندروید داشته باشید. برای عملکرد این برنامه دستگاه شما باید دسترسی روت داشته باشد. این برنامه از گوشی‌های هوشمند دو سیم کارته نیز پشتیبانی می‌کند.لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

Root%20Call%20Blocker%20Pro%20V2.5.3.4.B56 نرم افزار مسدود سازی تماس ها Root Call Manager v2.5.3.4.B56 مخصوص اندروید

جهت مشاهده به ادامه مطلب مراجعه نمایید

 



موضوعات مرتبط: آندروید

برچسب‌ها: Root Call Manager v2534B56, Root Call Manager v2534B56 android, دانلود نرم افزار Root Call Manager v2534B56, دانلود نرم افزار Root Call Manager v2534B56 برای Android, دانلود نرم افزار Root Call Manager v2534B56 برای اندروید, دانلود نرم افزار مسدود سازی تماس, دانلود نرم افزار مسدود سازی تماس برای Android, دانلود نرم افزار مسدود سازی تماس برای اندروید, مسدود سازی تماس, مسدود سازی تماس android, نرم افزار Root Call Manager v2534B56, نرم افزار مسدود سازی تماس

ادامه مطلب
[ سه شنبه 17 شهريور 1394 ] [ 16:26 ] [ علی امیدی ]
[ ]

نرم افزار تصاویر پس زمینه Premium Wallpapers HD v4.3.0 مخصوص اندروید

Premium Wallpapers HD نرم افزاری عالی تصویر زمینه ی اچ دی برای سیستم عامل اندروید می باشد . در این نرم افزار بیش از ۱۵ هزار تصاویر پس زمینه با کیفیت بالای HD موجود می باشد و این تصاویر در بیش از بیست موضوع خاص مانند: ماشین ، ورزشی ، حیوانات ، مناظر طبیعی و …. دسته بندی شده اند . همچنین شما میتوانید با افکت های نرم افزار این تصاویر را مطابق با سلیقه تان تغییر و ادیت کنید . بروزرسانی روزانه ، امکان ذخیره سازی تصاویر ، سرعت بالا نرم افزار ، قابلیت تغییر اتوماتیک تصویر پس زمینه از امکانات این نرم افزار است . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

Premium Wallpapers HD V4.3.0 نرم افزار تصاویر پس زمینه Premium Wallpapers HD v4.3.0 مخصوص اندروید

جهت مشاهده به ادامه مطلب مراجعه نمایید

 



موضوعات مرتبط: محافط صفحه نمایش Screensaverآندروید

برچسب‌ها: Premium Wallpapers HD v430, Premium Wallpapers HD v430 android, دانلود نرم افزار Premium Wallpapers HD v430, دانلود نرم افزار Premium Wallpapers HD v430 برای Android, دانلود نرم افزار Premium Wallpapers HD v430 برای اندروید, دانلود نرم افزار والپیپر, دانلود نرم افزار والپیپر برای Android, دانلود نرم افزار والپیپر برای اندروید, نرم افزار Premium Wallpapers HD v430, نرم افزار والپیپر, والپیپر, والپیپر

ادامه مطلب
[ سه شنبه 17 شهريور 1394 ] [ 16:25 ] [ علی امیدی ]
[ ]

دانلود آنتی ویروس قدرتمند PSafe Total v2.4.8 برای اندروید

PSafe Total آنتی ویروس قدرتمند و سریعی می باشد که این روزها مورد توجه بسیاری از کاربران اندرویدی قرار گرفته است و بسیاری از کاربران این اسمارت فون ها این برنامه را به عنوان آنتی ویروس شخصی برای گوشی خود انتخاب کرده اند. اما چرا. این برنامه علاوه بر رایگان بودن خود امکانات گسترده را برای کاربران خود فراهم می کند. که می توان به سرعت عملکرد بالا و همچنین قابلیت حفظ حریم خصوصی و جلوگیری از سرقت اطلاعات گوشی اشاره کرد. این اپ با استفاده از الگوریتم های پیشرفته می تواند گوشی شما را پاکسازی کرده و هرگونه نفوذی و ویروسی را شناسایی و حذف نماید. این نرم افزار بر روی سیستم عامل اندروید ۴.۰ و بالاتر اجرا خواهد شد.

 

PSafe Total Cover%28Downloadha.com%29 دانلود آنتی ویروس قدرتمند PSafe Total v2.4.8 برای اندروید

 

 جهت مشاهده به ادامه مطلب مراجعه نمایید

 



موضوعات مرتبط: نرم افزار آنتی ویروسآندروید

برچسب‌ها: دانلود PSafe Total, دانلود PSafe Total برای اندروید, دانلود آنتی ویروس اندروید, دانلود آنتی ویروس برای گوشی, دانلود آنتی ویروس برای گوشی های اندروید, دانلود آنتی ویروس هوشمند برای اندروید, دانلود اپ PSafe Total, دانلود برنامه PSafe Total برای اندروید, دانلود بهترین آنتی ویروس اندروید, دانلود بهترین آنتی ویروس گوشی

ادامه مطلب
[ دو شنبه 16 شهريور 1394 ] [ 21:30 ] [ علی امیدی ]
[ ]

دانلود بازی جنگ با زامبی ها | Route Z 1.0.2

|بازی Route Z 1.0.2 با گرافیک خاص و بسیار زیبا برای اندروید|

خیلی وقت است که بازی هایی با سبک جنگ با زامبی ها دنیای بازی های اندرویدی را به تسخیر خود درآورده اند که بیشترشان دارای سبک هایی مشابه و برخی هم خسته کننده اند اما چند وقتی است که یک بازی زامبی توانسته است روحی تازه به این نوع بازی ها ببخشد نام این بازی زیبا و جذاب Route Z است. در این بازی اندروید شما نقش تنها کسی را بازی می کنید که در کشور خود توانسته است جان سالم از دست زامبی ها بدر ببرد به همین دلیل قصد دارد با فرار از دست زامبی ها خود را به یک مکان امن برساند. سبک بازی به این شیوه است که شما سوار بر یک ماشین می شوید و تمام سرعت فرار می کنید و در این میان زامبی ها سعی در توقف ماشین شما را دارند. زامبی های برای توقف شما به سمت شما هجوم آورده و برروی آن می پرند و تا جایی که می توانند آن را تکان می دهند و به این شکل هر چه تعداد زامبی ها بیشتر و بیشتر شود ماشین سنگین تر می شود و از سرعتش کاسته خواهد شد و یا حتی ممکن است چپ شود.

با ما با دانلود این بازی زانبی

Route Z 1.0.2 بازی زامبی

پیش نیاز بازی زامبی  Route Z: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

برای رهایی از دست این زامبی ها که هر لحظه تعدادشان بیشتر می شود، باید ماشین را به سمت چپ و راست برانید تا زامبی ها پرتاب شود اما اگر بخواهید کار را ساده تر و آسان تر انجام دهید و دشمنان همیشگیتان را براحتی نابود کنید بهترین راه، شلیک به سمت آنهاست. در بین مسیر سکه هایی وجود دارد که شما با جمع آوری آن ها می توانید از امکانات، وسایل و حتی ماشین های جدید و بهتر برخوردار شوید تا به این شکل جذابیت بازی برای شما بیشتر شود. آنچه که در این بازی اهمیت دارد سرعت حرکت ماشین شماست به همین دلیل در Route Z شما می توانید از امکانات زیادی برای افزایش سرعت خود استفاده کنید. زامبی ها تنها با حمله مستقیم مانع از حرکتتان نمی شوند، آن ها در بین مسیرتان موانع و ماشین هایی را قرار می دهند که اگر وزن ماشینتان هم زیاد شده باشد نمی توانید از آن ها عبور کنید و با برخود به آن ها واژگون خواهید شد.



موضوعات مرتبط: آندرویدبازی آندروید

ادامه مطلب
[ دو شنبه 22 دی 1393 ] [ 19:32 ] [ ]
[ ]

دانلود بازی استراتژیکی ۱٫۱٫۰ Call of Duty: Heroes

اگر علاقه مند به بازی های استراتژیکی و اکشن هستید ما به شما بازی زیبا و جذاب Call of Duty: Heroes را پیشنهاد می کنیم بازیی که در آن شما باید با جمع آوری ارتشی منظم و پیشرفته به دشمنان خود حمله کرده و با نابودی آن ها قلمرو خود را افزایش دهید و به این ترتیب به سلطان جهان تبدیل شوید احتمالا سری بازی های Call of Duty: Heroes را تا به حال انجام داده اید در اینجا تمام قهرمان های این سری بازی های دور هم آمده اند تا با استفاده از قدرت هر یک از آن ها بتوانند قویترین ارتش جهان را تشکیل داده و تمامی دشمنانشان را از سر راه بردارند شما در اینجا نقش فرمانده این گروه از قهرمانان را به عهده دارید که باید با استفاده از هوش خود بهترین تاکتیک و زمان را برای شروع نبردهایتان انتخاب کنید.با ما با دانلود بازی Call of Duty: Heroes برای اندروید همراه باشید و لذت ببرید.

1.1.0 Call of Duty: Heroes بازی

پیش نیاز بازی Call of Duty: Heroes: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

اکنون تمام دنیا با قدرتی نو ظهور مواجه شده است ،قدرتی که اکثر ارتش های دنیا در مقابله با آن باز مانده اند و توان نابودی آن را ندارند ،زیرا فرمانده هان این ارتش را تعدادی قهرمان تشکیل داده اند که مقابله با هر یک از آن ها به تنهایی که بسیار مشکلی می باشد ،نقش ما در اینجا فرماندهی این ارتش افسانه Call of Duty: Heroes می باشد شما وظیفه دارید که افرادتان را به پیشرفته ترین و نابود کننده ترین سلاح ها مجهز کرده و به این ترتیب به جنگ با دشمنانتان رفته و یکی پس از دیگری آن ها را از سر راه بردارید .در ابتدای دانلود بازی Call of Duty: Heroes منطقه بسیار کوچکی تحت سلطه شما می باشد که باید با انجام نبرد های پی در پی این منطقه را بزرگ و بزرگتر کنید و ارتش خود را به مدرن ترین سلاح های موجود مجهز کنید. بازی اندروید Call of Duty: Heroesیکی از جذاب ترین بازی های استاتژیکی می باشد که می تواند به سادگی نظر دوستداران بازی های اکشن را نیز به خود جلب کند، البته نکته ای که در مورد این بازی باید بدانید این است که بازی Call of Duty: Heroes تنها به صورت آنلاین قابل اجرا می باشد و تا کنون نسخه آفلاین این بازی ارائه نشده است.هم اکنون این بازی Call of Duty را با دیتا کم حجم دانلود کنید.



موضوعات مرتبط: آندروید

ادامه مطلب
[ دو شنبه 22 دی 1393 ] [ 19:29 ] [ ]
[ ]
صفحه قبل 1 صفحه بعد