بازی موتورسواری Bike Race Pro v5.9 مخصوص اندروید

Bike Race Pro یک بازی زیبا و مهیج در سبک اکشن می باشد که برای دوستداران اندروید ارائه شده است. شما در این بازی در مسابقات مختلف موتورسواری شرکت کرده و می توانید با انتخاب از بین ۳۰ موتور مدرن و پرسرعت در مسابقات ماجرایی و هیجان انگیز بازی شرکت کنید. ۱۴ منطقه مختلف در بازی وجود داشته و شامل ۱۲۸ آهنگ متن و موسقی هیجان انگیز در حین مسابقات نیز می باشد. هم اکنون می توانید بازی زیبای Bike Race Pro را به طور مستقیم از سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

Bike%20Race%20Pro%20v5.9 بازی موتورسواری Bike Race Pro v5.9 مخصوص اندروید

جهت مشاهده به ادامه مطلب مراجعه نمایید



موضوعات مرتبط: بازی آندروید

برچسب‌ها: Bike Race Pro v59, Bike Race Pro v59 android, بازی Bike Race Pro v59, بازی موتور سواری, دانلود بازی Bike Race Pro v59, دانلود بازی Bike Race Pro v59 برای Android, دانلود بازی Bike Race Pro v59 برای اندروید, دانلود بازی موتور سواری, دانلود بازی موتور سواری برای Android, دانلود بازی موتور سواری برای اندروید, موتور سواری, موتور سواری

ادامه مطلب
[ سه شنبه 17 شهريور 1394 ] [ 16:27 ] [ علی امیدی ]
[ ]

دانلود بازی اکشن Brothers in Arms 3.1.0.0h برای اندروید

| بازی جذاب جنگی مخصوص سیستم عامل با دیتا |

پس از مدت ها نسخه سوم بازی محبوب Brothers in Arms ساخته و روانه بازار شد این بازی که یکی از بهترین بازی های ساخته شده توسط کمپانی بزرگ بازی سازی گیم لافت می باشد یک شاهکار در زمینه بازی های اکشن اندرویدی می باشد که قادر به سادگی نظر تمامی دوستداران بازی های اکشن را به خود جلب کند و آن ها را شگفت زده کند علاوه بر گرافیک بالای بکار رفته در ساخت این بازی گیم پلی آن نیز از عوامل محبوبیت بازی Brothers in Arms می باشد. در این بازی زیا شما باید به همراه گروهتان وارد نبرد بشوید و با بکار گیری بهترین تاکتیک ها در کوتاه ترین زمان ممکن ماموریت هایی را که به عهده شما قرار داده شده است را پشت سر بگذارید.

بازی اکشن Brothers in Arms 3.1.0.0h

پیش نیاز بازی Brothers in Arms : اندروید ۴٫۰ و بالاتر

جنگ جهانی آغاز شده و اکنون نوبت نظامیان است که سرنوشت جهان را مشخص نمایند. شما نیز برای محاظت از کشورتان و باید وارد نبرد بشوید و با تمام انرژی و با استفاده از کلیه سلاح هایی که در اختیارتان قرار داده شده است وارد نبرد شوید و دشمن را نابود سازید. در بازی Brothers in Arms شما نقش فرمانده یک گروه کوچک از نظامیان را به عهده دارید که باید با دقت زیاد از جان خود و دیگر افراد گروهتان مراقبت کنید زیرا تمام این گروه برادران شما می باشند و مرگ هر یک از افراد گروه می تواند به طور کامل گروه را از بین ببرد. در ابتدا برای شروع بازی تعدادی سلاح در اختیار شما قرار داده خواهد شد سپس با پیشروی در بازی سلاح های دیگری به لیست شما اضافه خواهد شد که می توانید با توجه به منطقه ای که در آن نبرد می کنید آن ها را انتخاب نمایید و به این ترتیب جنگ را با کیفیت بالاتری انجام بدهید. در هر مرحله از بازی ماموریتی برای شما و افرا گروهتان مشخص شده که باید آن را به نحو احسن انجام بدهید و اهداف مورد نظر را نابود سازید.شاید به نظر شما حجم بازی بازی Brothers in Arms کمی بالا بنظر برسد اما کافیست یکبار آن را امتحان کنید خواهید دید که این بازی یکی از بهترین بازی های است که تا کنون انجام داده اید.



موضوعات مرتبط: بازی آندروید

ادامه مطلب
[ دو شنبه 22 دی 1393 ] [ 19:33 ] [ ]
[ ]

دانلود بازی جنگ با زامبی ها | Route Z 1.0.2

|بازی Route Z 1.0.2 با گرافیک خاص و بسیار زیبا برای اندروید|

خیلی وقت است که بازی هایی با سبک جنگ با زامبی ها دنیای بازی های اندرویدی را به تسخیر خود درآورده اند که بیشترشان دارای سبک هایی مشابه و برخی هم خسته کننده اند اما چند وقتی است که یک بازی زامبی توانسته است روحی تازه به این نوع بازی ها ببخشد نام این بازی زیبا و جذاب Route Z است. در این بازی اندروید شما نقش تنها کسی را بازی می کنید که در کشور خود توانسته است جان سالم از دست زامبی ها بدر ببرد به همین دلیل قصد دارد با فرار از دست زامبی ها خود را به یک مکان امن برساند. سبک بازی به این شیوه است که شما سوار بر یک ماشین می شوید و تمام سرعت فرار می کنید و در این میان زامبی ها سعی در توقف ماشین شما را دارند. زامبی های برای توقف شما به سمت شما هجوم آورده و برروی آن می پرند و تا جایی که می توانند آن را تکان می دهند و به این شکل هر چه تعداد زامبی ها بیشتر و بیشتر شود ماشین سنگین تر می شود و از سرعتش کاسته خواهد شد و یا حتی ممکن است چپ شود.

با ما با دانلود این بازی زانبی

Route Z 1.0.2 بازی زامبی

پیش نیاز بازی زامبی  Route Z: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

برای رهایی از دست این زامبی ها که هر لحظه تعدادشان بیشتر می شود، باید ماشین را به سمت چپ و راست برانید تا زامبی ها پرتاب شود اما اگر بخواهید کار را ساده تر و آسان تر انجام دهید و دشمنان همیشگیتان را براحتی نابود کنید بهترین راه، شلیک به سمت آنهاست. در بین مسیر سکه هایی وجود دارد که شما با جمع آوری آن ها می توانید از امکانات، وسایل و حتی ماشین های جدید و بهتر برخوردار شوید تا به این شکل جذابیت بازی برای شما بیشتر شود. آنچه که در این بازی اهمیت دارد سرعت حرکت ماشین شماست به همین دلیل در Route Z شما می توانید از امکانات زیادی برای افزایش سرعت خود استفاده کنید. زامبی ها تنها با حمله مستقیم مانع از حرکتتان نمی شوند، آن ها در بین مسیرتان موانع و ماشین هایی را قرار می دهند که اگر وزن ماشینتان هم زیاد شده باشد نمی توانید از آن ها عبور کنید و با برخود به آن ها واژگون خواهید شد.



موضوعات مرتبط: آندرویدبازی آندروید

ادامه مطلب
[ دو شنبه 22 دی 1393 ] [ 19:32 ] [ ]
[ ]

Speed X Extreme 3D Car Racing v1.1 + data Rating

Speed-X

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

Speed X Extreme 3D Car Racing یکی از هیجان‌انگیز و پرحادثه تربن بازی های مسابقه ماشین است که به شما اجازه می‌دهد به آرزوهای بلندپروازانه خود در مورد مسابقات اتوموبیل‌رانی تحقق ییخشید. در این بازی می‌توانید ماشین را با سرعتی غیر قابل تصور برانید که باعث می‌شود  تپش ضربان قلب خود را احساس کنید و تجربه ای رویایی را داتشته باشید. بازی از ۱۵ سری مسابقه مختلف تشکیل شده که شما را با چالش‌های گوناگونی مواجه می‌کند. هرچقدر بیشتر برنده شوید‌، بیشتر درآمد خواهید داشت. از حریفان سبقت بگیرید و مهارت های خود را افزایش دهید.

برای مشاهده به ادامه مطلب مراجعه نمایید



موضوعات مرتبط: بازی آندروید

ادامه مطلب
[ پنج شنبه 29 اسفند 1392 ] [ 15:21 ] [ علی امیدی ]
[ ]

Formula Cartoon All-Stars v2.0

Formula-Cartoon

یش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

به مسابقات اتوموبیل‌رانی ستارگان خوش آمدید! شما دعوت شدید تا در مسابقات سرعت با حضور شخصیت های شبکه کارتون شرکت کنید. در بازی Formula Cartoon All-Stars همه شخصیت های کارتونی مورد علاقه شما با یکدیگر در مسابقاتی هیجانی و پر زد و خورد به رقابت می‌پردازند. برای چشیدن طعم پیروزی آماده اید و یا می‌خواهید گرد و خاک شکست را بخورید!

 برای مشاهده به ادامه مطلب مراجعه نمایید



موضوعات مرتبط: بازی آندروید

ادامه مطلب
[ پنج شنبه 29 اسفند 1392 ] [ 15:17 ] [ علی امیدی ]
[ ]

Real Drift Car Racing Free

Real-Drift

پیش نیاز: اندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر

بازی Real Drift Car Racing با داشتن میلیون‌ها طرفدار، واقع‌گرایانه ترین شبیه سازی دریفت سه بعدی را بر روی دستگاه های موبایل اجرا می‌کند، با این حال کنترل آن بسیار راحت است و از بازی کردن آن لذت خواهید برد.

ویژگی‌ها:

شبیه سازی واقع‌گرابانه در تمامی جنبه ها (موتور، ترمزها و …)

صدای مخصوص به هر خودرو

سیستم امتیاز دهی بسیار دقیق

گرافیک سه بعدی با کیفیت بالا

 

 

hajm حجم : ۱۳٫۵۵ مگابایت

download دانلود با لینک مستقیم

download دانلود دیتا با حجم ۴۹٫۸۷ مگابایت

محل قرارگیری دیتا : sdcard/Android/obb

 



موضوعات مرتبط: بازی آندروید
[ پنج شنبه 29 اسفند 1392 ] [ 15:15 ] [ علی امیدی ]
[ ]

TeleRide Free Racing Game v1.1.13 Rating

Tele-Ride

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

به دنبال سریعترین بازی مسابقات اتوموبیل‌رانی می‌گردید؟ در بازی TeleRide Free Racing Game توسط ویژگی انتقال مکانی می‌توانید به سرعت نور دست پیدا کنید. این بازی از طریق ایجاد تغییر در بازی های مسابقه ای سنتی، مزیتی رقابتی برای خود ایجاد کرده است. اگر می‌خواهید مسابفه را برنده شوید، باید عوامل مختلفی را از جمله سرعت، واکنش و برنامه‌ریزی استراتژیک را به بهترین نحو اجرا کنید.

 برای مشاهده به ادامه مطلب مراجعه نمایید

 



موضوعات مرتبط: بازی آندروید

ادامه مطلب
[ پنج شنبه 29 اسفند 1392 ] [ 15:9 ] [ علی امیدی ]
[ ]

Groove Racer – v1.0 Rating

Groove Racer

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

در بازی Groove Racer شما بایستی با ۱۶ اتومبیل همراه با بهترین و جذاب ترین جلوه های موسیقی در جاده ها رانندگی کنید . خودروی مورد نظر خود را انتخاب نموده و سپس آن را در جاده هدایت کنید . توجه داشته باشید که تنها با یک انگشت قادر به هدایت اتومبیل خواهید بود . از قابلیت اصلی این بازی می توان به به روز رسانی مکرر ، وجود محیط های سه بعدی و جلوه های صوتی بی نظیر اشاره داشت .  لازم به ذکر است که گرافیک این بازی فوق العاده عالی می باشد .

برای مشاهده به ادامه مطلب مراجعه نمایید

 



موضوعات مرتبط: بازی آندروید

ادامه مطلب
[ پنج شنبه 29 اسفند 1392 ] [ 15:5 ] [ علی امیدی ]
[ ]

Plants vs. Zombies 2 HD v1.0.1 + data

Plants-vs-Zombies-2

نسخه زبان انگلیسی افزوده شد .

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

 زامبی ها مجددا  بازمی گردند ! اکنون وظیفه شما این است تا لشکر سیاه زامبی ها را از بین ببرید . در ابتدا باید از مواد غذایی موجود در باغ خود محافظت کرده و سپس در برابر زامبی ها مقاومت کنید . با روش های شگفت انگیز از گیاهان خود دفاع کنید . با استفاده از انگشتان دست خود چمن را لمس کنید ، در آن صورت آن ها نابود خواهند شد . دقت داشته باشید که بازی Plants vs. Zombies 2 HD شامل چندین مرحله هیجان انگیز بوده که به شما پیشنهاد می کنیم حتما آن را بر روی اسمارت فون اندرویدی خود نصب نمایید . بار کردن مراحل جدید و نابود کردن زامبی ها از قابلیت های اصلی این بازی محسوب می شوند .

برای مشاهده و دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید



موضوعات مرتبط: بازی آندروید

برچسب‌ها: موضوع : بازی آندروید

ادامه مطلب
[ جمعه 10 آبان 1392 ] [ 16:47 ] [ علی امیدی ]
[ ]

Day of Madness v1.0.3 + data

Day-Of-Madness

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

در بازی Day of Madness شما بایستی با استفاده از اسلحه هایی که در اختیارتان قرار می گیرد دشمنان خود را برای همیشه نابود کنید . نیروهای تاریکی قصد دارند تا جهان را از بین ببرند . قبل از اینکه آن ها بخواهند این کار را انجام دهند شما باید آن ها را از بین ببرید . در طول مسیر موجودات شیطانی به صورت مکرر به شما حمله خواهند کرد . این بازی شامل ۱۶ مرحله منحصر به فرد بوده که می تواند مدت ها شما را سرگرم کند . دقت داشته باشید که اگر به بازی های تیراندازی علاقه مند هستید پیشنهاد می کنیم که حتما این بازی را بر روی گوشی اندرویدی خود نصب نمایید . همچنین لازم به ذکر است که برای نابودی دشمنان قادر خواهید بود تا از سلاح های مرگبار نیز استفاده کنید .

برای مشاهده و دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید



موضوعات مرتبط: بازی آندروید

برچسب‌ها: موضوع:بازی های آندروید

ادامه مطلب
[ جمعه 10 آبان 1392 ] [ 16:34 ] [ علی امیدی ]
[ ]
صفحه قبل 1 صفحه بعد