گیتار الکتریک Ibanez مدل JEM7V WH Steve Vai Signature

گیتار الکتریک آیبانز مدل JEM7V سیگنچر استیو وای، یکی از برترین گیتارهای الکتریک سالید بادی 6 سیم است که می‌تواند دورترین نقاط اقلیم اصوات را با هر سرعتی که بخواهید درنوردد. دسته‌ی پنج تکه‌ی گیتار از جنس چوب‌های افرا و گردو، بی‌نهایت صاف و روان است و اجرای ریف‌ها را بسیار آسان می‌سازد. این دسته همچنین به طرز باور نکردنی قوی و پایدار است، در حالی که تختی و نازکی، آن را برای نوازندگان گیتار لید مناسب می‌کند. مقیاس 648 میلی‌متری (25.5 اینچی) گیتار و اتصال bolt-on دسته به بدنه، جواب‌دهی بسیار بالایی در ناحیه باس و تریبل به ارمغان می‌آورد که با ضربه‌ی اول سریع و دقیقی همراه می‌شود. شیطانک 43 میلی‌متری، فواصل مناسب و راحتی میان سیم‌ها ایجاد کرده و 24 عدد فرت جامبو، امکان دسترسی به محدوده‌ی موسیقایی وسیع‌تری را فراهم می‌کنند. سیستم ترمولوی عقب رفته راحتی دست راست هنگام نوازندگی را تضمین کرده و اجازه می‌دهد نت‌ها را به شکلی اساسی بالا یا پایین ببرید.

جهت مشاهده به ادامه مطلب مراجعه نمایید



موضوعات مرتبط: گیتار

ادامه مطلب
[ پنج شنبه 19 شهريور 1394 ] [ 16:35 ] [ علی امیدی ]
[ ]

گیتار الکترو کلاسیک Stagg مدل Angel Lopez EC3000C BK سایز 4/4

مشخصات کلی:اندازه: 4/4 - گیتار الکترو کلاسیک - جنس صفحه‌ی انگشت‌گذاری: Rosewood - جنس صفحه‌ی رویی: روکش صنوبر (Spruce Veneer) - جنس صفحه‌ی پشتی: صنوبر یکپارچه (Solid Spruce) - جنس صفحه‌ی کناری: صنوبر یکپارچه (Solid Spruce) - جنس ماشین‌هد: روکش طلا با سرگوشی صدفی - جنس سیم ها: نایلون ، فنر - جنس خرک: Rosewood - تعداد فرت ها: 19 عدد - تعداد سیم ها: 6 عدد - حداقل عرض دسته: 46 میلی‌متر - لعاب گیتار: براق (Highgloss) - لعاب دسته: مات (Matt) - مقیاس گیتار: 646 میلی‌متر
سایر توضیحات:- دارای برش کاتا وی - دارای پیکاپ - دارای اکوالایزر - رنگ: مشکی
جهت مشاهده به ادامه مطلب مراجعه نمایید
 


موضوعات مرتبط: گیتار

ادامه مطلب
[ چهار شنبه 18 شهريور 1394 ] [ 18:37 ] [ علی امیدی ]
[ ]

گیتار کلاسیک Yamaha مدل C40M

گیتار کلاسیک یاماها مدل C40M نسخه‌ی تمام مات یکی از ارزان‌ترین و محبوب‌ترین مدل‌های گیتار کلاسیک یاماها یعنی C40 است. پرداخت این گیتار با لایه‌ی بسیار نازکی از جلای طبیعی مات به آن صدایی طبیعی و غنی و ظاهری زیبا می‌بخشد. گیتار کلاسیک یاماها مدل C40M می‌تواند برای هر کسی که طرفدار موسیقی است و قصد یادگیری نواختن گیتار را دارد کمکی بزرگ باشد. این گیتار یکی از بهترین و مقرون به صرفه‌ترین مدل‌های یاماها برای نوازندگان تازه‌کار است. سایز کامل استاندارد یا 4/4، این گیتار را برای بزرگسالان و نوجوانان 11 سال به بالا مناسب می‌سازد.

جهت مشاهده به ادامه مطلب مراجعه نمایید



موضوعات مرتبط: گیتار

ادامه مطلب
[ چهار شنبه 18 شهريور 1394 ] [ 18:17 ] [ علی امیدی ]
[ ]

گیتار کلاسیک Stagg مدل C546TCE BLK

گیتار Stagg مدل C546TCE یک گیتار کلاسیک کاتاوی الکتروآکوستیک است ،چوب استفاده‌شده در صفحه رویه‌ی لمینیت صنوبر است در پشت و اطراف بدنه از چوب کاتالپا استفاده‌شده صفحه انگشت گذاری از چوب بلسان یا همان Rosewood طراحی‌شده است.بدنه‌ساز برای به حداقل رساندن بازخورد به‌اندازه کافی نازک طراحی‌شده است تقریباً ضخامت بدنه 7.5 سانتیمتر است،از اصلی‌ترین معایب این گیتار پوشش و لعاب ضعیف بدنه است و از مزایای این ساز تفسیر واقعی صدا توسط پیکاپ Piezo و دکمه افکت Phase و یک اکولایزر سه بانده و داشتن یک تیونر است .ارتفاع خرک این گیتار نه زیاد بالا و نه زیاد پایین است و در کل طراحی مناسبی دارد. سیم‌های استفاده‌شده در این گیتار ازنظر کیفیت مطلوب نیست و توصیه می‌شود برای رسیدن به صدایی باکیفیت بهتر سیم‌های ساز را تعویض کنید.درمجموع این ساز نسبت به قیمتش مقرون‌به‌صرفه و ایده آل است.

جهت مشاهده به ادامه مطلب مراجعه نمایید



موضوعات مرتبط: گیتار

برچسب‌ها: گیتار کلاسیک رودریگز مدل FC fc گیتار

ادامه مطلب
[ چهار شنبه 18 شهريور 1394 ] [ 18:3 ] [ علی امیدی ]
[ ]

گیتار کلاسیک Manuel Rodriguez مدل FC

گیتار کلاسیک رودریگز مدل FC با بهره‌مندی از صفحه‌ی رویی از جنس سدر کانادایی یکپارچه و پشت و کناره‌هایی از جنس رزوود هندی یکپارچه، بی‌شک چه هنگام نگرستین و چه هنگام نواختن سازی زیبا است. برای رسیدن به بالاترین کیفیت، تمام چوب‌های بکار رفته در ساخت این گیتار با دقت فراوان انتخاب شده و مراحل انبار شدن را طی کرده‌اند. رودریگز برای دسته، سدر هندوراس را بر ماهون سنگین ترجیح داده است. سدر هندوراسی بکار رفته در دسته بسیار سخت و محکم ولی در عین حال سبک است. دسته گیتار با استفاده از دو نوار از جنس آبنوس که در زیر صفحه انگشت‌گذاری قرار گرفته‌اند تقویت شده تا بدین وسیله دسته به استحکام کامل برسد و تغییرات ناشی از گذر زمان از بین بروند. صفحه انگشت‌گذاری نیز از آبنوس، با دوام و استحکام بالا، ساخته شده است.

جهت مشاهده به ادامه مطلب مراجعه نمایید

 



موضوعات مرتبط: گیتار

برچسب‌ها: گیتار کلاسیک رودریگز مدل FC fc گیتار

ادامه مطلب
[ چهار شنبه 18 شهريور 1394 ] [ 17:29 ] [ علی امیدی ]
[ ]

گیتار کلاسیک Yamaha مدل C40

گیتار کلاسیک یاماها مدل C40 می‌تواند برای هر کسی که طرفدار موسیقی است و قصد یادگیری نواختن گیتار را دارد کمکی بزرگ باشد. این گیتار یکی از بهترین و مقرون به صرفه‌ترین مدل‌های یاماها برای نوازندگان تازه‌کار است. سایز کامل استاندارد یا 4/4، این گیتار را برای بزرگسالان و نوجوانان 11 سال به بالا مناسب می‌سازد. یاماها در ساخت گیتار C40 همزمان کیفیت و پایین نگه داشتن قیمت را در نظر گرفته است. این گیتار دسته‌ای از جنس چوب ناتو دارد که به صفحه‌ی انگشت‌گذاری رزوود با 19 فرت مجهز شده است. صفحه‌ی انگشت‌گذاری و بریج رزوود بازتولید صحیح و بی نقص نت‌ها را در کنار راحتی نوازنده هنگام اجرا تضمین می‌کنند. پشت و کناره‌های گیتار از جنس چوب مرانتی و صفحه رویی آن از جنس چوب صنوبر است.

جهت مشاهده به ادامه مطلب مراجعه نمایید

 

 



موضوعات مرتبط: گیتار

ادامه مطلب
[ چهار شنبه 18 شهريور 1394 ] [ 15:50 ] [ علی امیدی ]
[ ]
صفحه قبل 1 صفحه بعد