70 سال زندان برای بزرگ‌ترین هکر دنیا

سرانجام حکم دادگاه گری مکینن (Gary McKinnon) هکر انگلیسی - که با نفوذهای خود، به عنوان بزرگ‌ترین هکر جهان شناخته شده است - اعلام شد.

 

برای مشاهده به ادامه مطلب مراجعه نمایید

 



موضوعات مرتبط: سایر

ادامه مطلب
[ چهار شنبه 8 آبان 1392 ] [ 23:11 ] [ علی امیدی ]
[ ]

مخترع کامپیوتر کنراد زوسه

در بسیاری از دایره المعارف و مراجع کامپیوتری نام Harvard Mark1 به عنوان اولین کامپیوتر دیجیتالی اتوماتیک معرفی شده است. این کامپیوتر را آقای Howard H.Aiken به همراه گروهش در سال های 1939 تا 1944 در آمریکا ساخت، اما بسیاری از کارشناسان به گواه تاریخ و انجام بررسی های دقیق می گویند که اولین کامپیوتری که قابل کنترل و برنامه نویسی با زبان های برنامه نویسی بود را کنراد زوسه (konrad Zuse) در سال 1941 به نام Z3 تکمیل و ارائه کرد. وی اولین کامپیوتر خود را به نام Z1 در سال 1938 ساخته بود که البته قابلیت برنامه نویسی را نداشت.

 برای مشاهده به ادامه مطلب مراجعه نمایید

 



موضوعات مرتبط: سایر

ادامه مطلب
[ چهار شنبه 8 آبان 1392 ] [ 23:0 ] [ علی امیدی ]
[ ]

ویلیام هنری گیتس رئیس شرکت ماکروسافت

ویلیام هنری گیتس سوم (به انگلیسی: William Henry Gates III) سرشناس به بیل گیتس در ۲۸ اکتبر۱۹۵۵ میلادی در سیاتل، مرکز ایالت واشنگتن آمریکا زاده شد. او و پل آلن شرکت مایکروسافت را پایه ریزی نمودند. گیتس به‌عنوان مدیر عامل و مدیر معماری نرم‌افزار در شرکت مایکروسافت فعالیت کرده‌است و دارای بیشترین سهام (معادل ۸٪) می‌باشد.

برای مشاهده به ادامه مطلب مراجعه نمایید



موضوعات مرتبط: سایر

ادامه مطلب
[ چهار شنبه 8 آبان 1392 ] [ 22:40 ] [ علی امیدی ]
[ ]

مخترع برق توماس آلوا ادیسون

توماس آلوا ادیسون (۱۱ فوریه ۱۸۴۷ - ۱۸ اکتبر ۱۹۳۱مخترع و بازرگانی آمریکایی بود. او وسایل متعددی را طراحی یا کامل کرد که مهم‌ترین و معروفترین آنها لامپ رشته‌ای است. 

براي مشاهده به ادامه مطلب مراجعه فرماييد



موضوعات مرتبط: سایر

ادامه مطلب
[ چهار شنبه 8 آبان 1392 ] [ 22:30 ] [ علی امیدی ]
[ ]
صفحه قبل 1 2 صفحه بعد