نرم افزار ساخت ویندوز ۸ سفارشی WinReducer 8.1 v2.2.1.0

با نرم افزار WinReducer 8.1 می توان چندین ویندوز سفارشی شده را با استفاده از ترکیبات مختلف ابزاری ساخته و استفاده کنید. این برنامه بسیار مفید و کاملا ایمن طراحی شده است و با ارائه ابزارهای حرفه ای به کاربران خود این امکان را می دهد ویندوز خود را شخصی سازی کرده و به صورت فایل ISO داشته باشند. این برنامه با ویندوز های ۸ و ۸.۱ و ویندوز ۱۰ سازگار بوده و کاربر می تواند با استفاده از راهنمایی های موجود برنامه براحتی ویندوز را ادغام نموده و اجزای جدیدی را به آن اضافه کند. ویژگی های کلیدی نرم افزار WinReducer 8.1 امکان شخصی سازی ویندوز ، امکان رایت به صورت ISO ، پشتیبانی از ویندوز ۱۰ است .

 

WinReducer%208.1%20v2.2.1.0 نرم افزار ساخت ویندوز ۸ سفارشی WinReducer 8.1 v2.2.1.0

جهت مشاهده به ادامه مطلب مراجعه نمایید



موضوعات مرتبط: سیستم عامل

برچسب‌ها: برچسب ها : WinReducer 81 v2210, آموزش ساخت ویندوز ۸ سفارشی, آموزش نرم افزار WinReducer 81 v2210, دانلود بهترین نرم افزار ساخت ویندوز ۸ سفارشی, دانلود نرم افزار WinReducer 81 v2210, دانلود نرم افزار WinReducer 81 v2210 برای کامپیوتر, دانلود نرم افزار ساخت ویندوز ۸ سفارشی, دانلود نرم افزار ساخت ویندوز ۸ سفارشی برای کامپیوتر, دانلود نسخه ویندوز نرم فزار WinReducer 81 v2210, دانلود کرک WinReducer 81 v2210, ساخت ویندوز ۸ سفارشی

ادامه مطلب
[ دو شنبه 16 شهريور 1394 ] [ 16:56 ] [ علی امیدی ]
[ ]

نرم افزار مدیریت پسورد Efficient Password Manager Pro 5.0 Build 509

اگر نگران این هستید مبادا رمز های عبور خود را فراموش کنید, ما به شما نرم افزار کارامدی در این زمینه معرفی می کنیم که وظیفه مدیریت رمز های عبور را بر عهده دارد. Efficient Password Manager تمامی اطلاعات عمومی مربوط به رمزهای عبور شما را در خود ذخیره می کند. این برنامه علاوه بر ذخیره رمزهای عبور سیستمی، قابلیت ذخیره پسوردهای وب سایتها، کدهای ثبت نام در سایت ها، کلمات عبور حساب های FTP را دارا می‌باشد. این نرم افزار به کاربر کمک می کند تا در عرض چند صدم ثانیه یک رمز قدرتمند تولید کرده و با این برنامه فقط کافیست به جای حفظ تعداد متعددی رمز فقط یک رمز عبور را به خاطر بسپارید.

Efficient Password Manager Pro نرم افزار مدیریت پسورد Efficient Password Manager Pro 5.0 Build 509

جهت مشاهده به ادامه مطلب مراجعه نمایید



موضوعات مرتبط: سیستم عامل

برچسب‌ها: Efficient Password Manager Pro Efficient Password Manager Pro 50 Build 509 برنامه Efficient Password Manager Pro دانلود Efficient Password Manager Pro دانلود بهترین نرم افزار مدیریت پسورد دانلود نرم افزار دانلود نرم افزار Efficient Password Manager Pro دانلود نرم افزار مدیریت پسورد دانلود نرم افزار مدیریت پسورد برای کامپیوتر نرم افزار نرم افزار Efficient Password Manager Pro نرم افزار مدیریت پسورد

ادامه مطلب
[ دو شنبه 16 شهريور 1394 ] [ 16:49 ] [ علی امیدی ]
[ ]

دانلود آخرین نسخه ویندوز 8.1 آپدیت ماه نوامبر بدون نیاز به فعال سازی

 

ویندوز ۸ که در سال ۲۰۱۰ نسخه نهایی آن توسط شرکت ماکروسافت عرضه شد توجه کاربران زیادی نسبت به ویندوز ارائه شده جلب شد . بعد از ارائه نسخه نهایی ویندوز ۸ نظرات کاربران نسبت به مشکلات پیش آمده در ویندوز شرکت سازنده را با انتقادات زیادی روبرو کرد هرچند که بعد از ارائه نسخه نهایی ویندوز ۸ نسخه آزمایشی آن چند ماه زودتر روانه بازار شد . بعد از تحلیل و بررسی درباره تغییرات در ویندوز ۸ شرکت سازنده تصمیم گرفت تا یک نسخه دیگر از ویندوز با تغییرات جدیدتر با نام ویندوز ۸.۱ روانه بازار کند . تغییرات در ویندوز ۸.۱ دیگر حرفی برای کاربران به جا نگذاشت . سیستم عامل عرضه شده با تمامی نسخه های رایانه و تبلت های ویندوز سازگاری کاملی را نشان میدهد . نسخه عرضه شده در دو نسخه ۳۲ و ۶۴ بیتی روانه بازار شد .

ویندوز ارائه شده توانایی سازگاری با پردازنده های CPU برای لب تاپ ها و سیستم های خانگی و APU برای سیستم عامل تبلت را دارا می باشد . در ویندوز ۸ در هنگام ورود به ویندوز کاربر به صفحه مترو فرستاده میشد که کاربران با توجه به نسخه قبلی ویندوز از این ایده ناراضی بودند ولیکن در ویندوز ۸.۱ صفحه ورود به مترو در هنگام ورود به ویندوز از بین رفت و کاربر یکسره به محیط ویندوز فرستاده میشود . سرعت بالای جستجو در هارد دیسک در ویندوز ۸.۱ نسبت به ویندوز ۸ بهبود یافت و همچنین لازم به ذکر است ویندوز ۸.۱ از مترو جدید با محیط کاربری جذاب و با ابزارهای مختلفی همچون لاک اسکرین متفاوت ، فیس بوک ، سرعت پردازش با عملکرد بالا عرضه شده است . یکی از ابزارهای در نظر گرفته در این ویندوز جستجوگر Bing Heroes میباشد که تصاویر تمامی افزاد مشهور در دنیا را به نمایش میگذارد .

برخی از تغییرات به وجود آمده در ویندوز ۸.۱ جستجوگر نرم افزار و بازیهای نصب شده می باشد که شرکت سازنده یک موتور جستجوگر مختص به این فعالیت که با نام Universal Search می باشد به ویندوز اضافه کرده است . مرورگر اینترنتی شرکت ماکروسافت که با نام اینترنت اکسپلورر در نظر گرفته شده از نخستین ویندوز ارائه شده توسط این شرکت از این مرورگر قدرتمند بهره گرفته است . اینتنرت اکسپلورر ۱۱ آخرین نسخه از مرورگر اینترنتی می باشد که به صورت پیشفرض بر روی ویندوز قرار دارد و میتوانید از آن به عنوان یک مرورگر امن و با سرعت کارایی بالا استفاده کنید . در ویندوز ۸ صفحه پس زمینه تصاویری ثابت بودند اما در نسخه ۸.۱ کاربران میتوانند تصاویر پس زمینه را با توجه به نیاز خود تغییر دهند . بازگشت دکمه استارت اساسی ترین تغییر در ویندوز ۸.۱ است که با کلیک بر روی دکمه به منو مترو که تمامی نرم افزارها و بازی ها به صورت نصب شده می باشد فرستاده میشوید .

 



موضوعات مرتبط: سیستم عامل

ادامه مطلب
[ دو شنبه 26 اسفند 1392 ] [ 17:20 ] [ علی امیدی ]
[ ]
صفحه قبل 1 2 صفحه بعد