دانلود نرم افزار قدرتمند چت و مکالمه تصویری رایگان اسکایپ

دانلود نرم افزار قدرتمند چت و مکالمه تصویری رایگان اسکایپ

دانلود آخرین نسخه نرم افزار Skype 2014 چت و مکالمه تصویری اسکایپ

 

آخرین نسخه نرم افزار Skype 2014 را میتوانید به صورت رایگان از سایت دانلود فارسی دریافت نمایید . نرم افزار چت و مکالمه تصویری اسکایپ یکی از قدرتمندترین نرم افزار چت با کیفیت بالایی می باشد که از ۴ بخش Call , Video , Messaging , Sharing تشکیل شده است . کاربران فقط با ثبت نام در اسکایپ میتوانند از امکانات حرفه ای چت و مکالمه صوتی و تصویری به صورت رایگان بهره مند شوند .

Calling :

بخش تماس نرم افزار اسکایپ ابزاری را برای کاربران فراهم کرده تا بتوانند به صورت مختلف تماس های با روش های مختلفی را برقرار کنند . تماس از اسکایپ به اسکایپ ، تماس به تلفن های همراه ، تماس به صورت گروهی و … در نرم افزار پشتیبانی میشود و لازم به ذکر است در داخل نرم افزار میتوانید از ابزارهایی چون Caller ID و Skype Number برای شماره گیری استفاده کنید .

Video :

بخش تماس تصویری نرم افزار اسکایپ کیفیت بالایی را برای چت تصویری در تماس تصویری در سراسر دنیا فراهم میکنند . تماس تصویری به صورت رایگان توسط اسکایپ امکان پذیر می باشد . اسکایپ برخی از ابزارهای چت تصویری را به صورت هزینه ای ارائه داده که در این بخش میتوان برای استفاده از نرم افزار چت ویدئویی به صورت گرهی و یا کنفرانسی اشاره کرد .

Messaging :

بخش تماس متنی نرم افزار اسکایپ اصلی ترین و مهمترین بخش نرم افزار به حساب می آید . با استفاده از این بخش کاربران میتوانند پیام های متنی را به صورت چت و اس ام اس ارسال کنند . ارسال صداهای ضبط شده و ارسال پیام گروهی Messaging در نرم افزار امکان پذیر می باشد .

Sharing :

بخش ارسال مطالب در نرم افزار به صورت اختصاصی از بخش های مختلفی تشکیل شده است که میتوانید فایل های ویدئویی و تصاویر را برای دوستانتان ارسال کنید . همچنین میتوانید صفحه دسکتاپ خود را به دوستان به صورت تک نفره و گروهی به اشتراک بگذارید .

حجم فایل: 1.34 مگابایت

Skype 6.14.0.104

پسورد فایل : www.download.ir

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







موضوعات مرتبط: نرم افزار چت و مسنجر
[ چهار شنبه 28 اسفند 1392 ] [ 14:22 ] [ علی امیدی ]
[ ]