دانلود نرم افزار قدرتمند کسپراسکای اینترنت سکوریتی 2014 Kaspersky Internet Security 2014 14.0.0.465

دانلود نرم افزار قدرتمند کسپراسکای اینترنت سکوریتی 2014 Kaspersky Internet Security 2014 14.0.0.465

دانلود آنتی ویروس کسپراسکای Kaspersky Internet Security 2014 با کرک

 

آنتی ویروس کسپراسکای Kaspersky Internet Security 2014 با کرک آخرین نسخه آنتی ویروسی کسپراسکای می باشد که توسط سایت دانلود فارسی ارائه شده است . هسته اصلی آنتی ویروس کسپراسکای با استفاده از آخرین تکنولوژی های روز دنیا همراه می باشد . اینترنت سکوریتی کسپراسکای را میتوان به چند بخش مجزا تبدیل کرد . تقسیم بندی اینترنت سکوریتی کسپراسکای به شرح زیر می باشد .

File Anti-Virus :

آنتی ویروس کسپراسکای با استفاده از موتور اسکنر قدرتمند در نظر گرفته شده تمامی فایل های موجود در هارد دیسک را مورد جستجو قرار میدهد و در صورت دریافت ویروس به کاربر گزارش میدهد و به دستور کاربر فایل دریافت شده را حذف میکند .

.

- Mail Anti-Virus :

موتورهای اسکنر در اینترنت سکوریتی در هنگام دریافت ایمیل های مخرب ورود کاربر به داخل صندوق پستی را مسدود میکند .

.

- Web Anti-Virus :

برخی از صفحات وب سایت ها با خود ویروس هایی را جا به جا میکنند که با دریافت و یا ملاقات با سایت ها ممکن است فایل های مخربی را به سیستم کاربر وارد کند . اینترنت سکوریتی کسپراسکای ملاقات با تمامی وب سایت های سلامت را با یک علامت سبز رنگ نمایش میدهد و در صورت ملاقات کاربر با صفحه آنتی ویروس وب سایت مخرب را قفل میکند و از ورود کاربر جلوگیری میکند .

.

- Application Control :

قسمت کنترل نرم افزار به کاربر این امکانات را میدهد تا بتواند تمامی قسمت های موجود در نرم افزار را کنترل کند . کنترل موتور اسکنرها ، فعال و غیر فعال کردن بخش های مختلف اینترنت سکوریتی ، دسترسی کاربران به نرم افزار و زبان نرم افزار ، نحوه آپدیت و … را در دست بگیرید .

.

- Firewall :

دیوار آتش اختصاصی نرم افزار به کاربر کمک میکند تا کاربران بتوانند امنیت در شبکه های لوکال را برقرار سازند . همچنین این نرم افزار به کاربر به این امکانات را میدهد تا صفحات وب را مسدود سازند .

.

- Network Monitor :

 نحوه اطلاع رسانی فعایت آنتی ویروس و اسکن شبکه های اینترنتی را به به صورت نمودار در نرم افزار برای کاربر به نمایش میگذارد .

.

- Anti-Spam :

آنتی اسپم برای شناسایی ایمیل های مخرب در ایمیل کاربر استفاده میشود تا با استفاده از این ابزار بتواند محیط امنی را برای کاربران برای جلوگیری از نفوذ هکرها استفاده کند .

.

- Anti-Phishing :

با استفاده از این بخش میتوان صفحات جعلی و مخرب برخی از سایت ها و وب سایت هایی را که میخواهند سیستم اطلاعات شخصی کاربر را بدست بیاورند شناسایی می باشد و از ورود کاربر به این نوع صفحات جلوگیری می شود .

.

- Safe Money :

 امنیت در درگاه های پرداخت را برای کاربران فراهم میکنند تا بتوانند با اطمینان کامل خرید اینترنتی را دور از دسترسی هکرها انجام دهند .

.

- Parental Control :

بخش کنترل والدین از فرزندان می باشد و با استفاده از بخش از آنتی ویروس کاربران میتوانند محدودیت برای دسترسی والدین به اینترنت و زیر نظر داشتن فعالیت آن ها را فراهم کنند .

حجم فایل: 241 مگابایت

دانلود با لینک مستقیم:

پسورد فایل : www.download.ir

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







موضوعات مرتبط: نرم افزار آنتی ویروس
[ چهار شنبه 28 اسفند 1392 ] [ 17:11 ] [ علی امیدی ]
[ ]