دانلود نرم افزار جاسوسی و امنیتی آی اسپای iSpy v5.2.7.0 Portable

نرم افزار iSpy 4.9.4.0 جاسوسی و امنیتی آی اسپای

 

این نرم افزار با در اختیار گرفتن وب کم می تواند حرکات را شناسایی ، ثبت و ضبط کند و با در اختیار گرفتن میکروفون صداهای موجود را نیز ضبط کند . با استفاده از این نرم افزار شما قادر خواهید بود صدا و یا تصویر تشخیص داده شده را به اشتراک بگذارید ، اتصال چند کامپیوتر را در وب مدیریت کنید ، هنگام ثبت حرکت یا صدا ایمیل و یا اس ام اس دریافت نمایید ،

مطمئنا بعضی از افراد می خواهند بفهمند در زمان غیبت آنها چه کسی از کامپیوتر استفاده می کند که به کمک این برنامه می توان به راحتی این کار را انجام داد. این نرم افزار به گونه ای طراحی شده که نسبت به صوت یا تصویر حساس می باشد و بلافاصله اقدام به ضبط صدا و تصویر می کند. توسط این نرم افزار می توانید تعیین کنید که در ساعت های معینی در حالت آماده باش قرار داشته باشد و اقدام به فیلم برداری و ضبط صدا کند. از ویژگی های این نرم افزار پشتیبانی از چندین میکروفون و وبکم می باشد و توانایی ذخیر اطلاعات به فرمتهای AVI و FLV می باشد. جدیدترین ورژن این نرم افزار را هم اکنون از سایت دانلود فارسی می توانید دریافت نمایید .

برای مشاهده به ادامه مطلب مراجعه نمایید.



موضوعات مرتبط: نرم افزار اینترنت

ادامه مطلب
[ چهار شنبه 28 اسفند 1392 ] [ 15:57 ] [ علی امیدی ]
[ ]

دانلود نرم افزار افکت های جذاب در وب کم CyberLink YouCam Deluxe 5.0.2931.0

دانلود نرم افزار CyberLink YouCam Deluxe 5.0.2931.0 افکت های جذاب در وب کم

 

CyberLink YouCam Deluxe 5.0.2931.0 نرم افزاری است جهت برقرار کردن ارتباط با وبکم کامپیوتر شما . به وسیله این ارتباط  شما می توایند به سادگی کارهای مختلفی هم چون افکت گذاری در هنگام ارتباط تصویری و یا ضبط تصویری را انجام دهید . این نرم افزار انواع مختلفی افکت با کیفیت HD فراهم کرده است و شما می توانید تصاویر خود با این افکت ها را همزمان ضبط و پخش نمایید . جدیدترین ورژن این نرم افزار هم اکنون در سایت دانلود فارسی در دسترس قرار گرفته است .

برای مشاهده به ادامه مطلب مراجعه نمایید



موضوعات مرتبط: نرم افزار اینترنت

ادامه مطلب
[ چهار شنبه 28 اسفند 1392 ] [ 15:54 ] [ علی امیدی ]
[ ]

دانلود نرم افزار مدیریت تصاویر وب کم

دانلود نرم افزار Magic Camera 8.7.0 مدیریت تصاویر وب کم

 

Magic Camera 8.7.0 نرم افزاری است جهت افکت های تصویری بر روی تصاویر وب کم کامپیوتر شما . این نرم افزار به شما این قابلیت را می دهد که تصاویر را در حین چت کردن با دوستانتان ضبط کنید ، فضای دسکتپ خود را به اشتراک بگذارید و یا در هنگام صحبت کردن افکت های مختلف و خنده داری را با هم ببینید و لذت ببرید . جدید ترین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت دانلود فارسی دریافت نمایید .

این نرم افزار بالاتر از یک دوربین مجازی برای شما کاربرد دارد و از حد تصورتان فراتر است . شما حتی با این نرم افزار می توانید اسناد و مدارک مودر نیازتان را با دیگران رد و بدل کنید و یا می توانید با ساختن تصاویری فکاهی خود را به شکلی دیگر

نشان داده و برای دیگران نمایان کنید  .

برای مشاهده به ادامه مطلب مراجعه نمایید



موضوعات مرتبط: نرم افزار اینترنت

ادامه مطلب
[ چهار شنبه 28 اسفند 1392 ] [ 15:51 ] [ علی امیدی ]
[ ]

دانلود نرم افزار افکت گذاری بر روی وبکم + آموزش نصب تصویری

دانلود نرم افزار افکت گذاری بر روی وبکم Video Booth Professional 2.5.7.6

 

نرم افزار افکت گذاری بر روی وبکم Video Booth Professional 2.5.7.6 منتشر شد . با استفاده از نرم افزار Video Booth Professional میتوان یک محیط سرگرمی برای خود و دوستان فراهم کنید . با استفاده از تکنولوژی تشخیص چهره در نرم افزار ، بعد از نصب وبکم به سیستم میتوانید چهره دوستتان را در داخل نرم افزار به صورت مستقیم مشاهده کنید . استفاده از تکنولوژی نقطه ای برای تشخیص جهره در برنامه میتوان افکت های ویژه ای را به صورت آنلاین بر روی چهره کاربر اضافه کرد . افکت های به کار گرفته شده در نرم افزار جالب و با کیفیت بالایی همراه می باشد و به دسته های مختلفی طبقه بندی میشود . اعمال افکت و عکس برداری به صورت مستقیم در نرم افزار امکان پذیر می باشد و همچنین میتوانید از دوستانتان در هنگام اعمال افکت فیلم برداری کنید و به شبکه های اجتماعی آپلود کنید . افکت های موجود در نرم افزار قابل ارتقا می باشند و میتوان بعد از نصب از سایت مرتبط افکت های بیشتری را دریافت کنید . نرم افزار ارائه شده مناسب برای سیستم عامل ویندوز می باشد .

برای مشاهده به ادامه مطلب مراجعه نمایید

 



موضوعات مرتبط: نرم افزار اینترنت

ادامه مطلب
[ چهار شنبه 28 اسفند 1392 ] [ 15:33 ] [ علی امیدی ]
[ ]

دانلود آخرین نسخه نرم افزار مدیریت دانلود 6.19 + سریال نامبر

دانلود آخرین نسخه نرم افزار Internet Download Manager 6.19

نرم افزار Internet Download Manager 6.19 یک نرم افزار کاربردی برای افزایش سرعت دانلود تا سقف ۵X می باشد . IDM یک نرم افزار هوشمند می باشد که با تقسیم کردن فایل به قسمت های برابر سرعت دانلود فایل مورد نظر را افزایش می دهد . IDM همچنین با قابلیت ادامه دادن فایل از زمانی که ارتباط با اینترنت برقرار شود را دارا می باشد . نرم افزار مدیریت دانلود همچنین دارای قابلیت بازیابی اتوماتیک سیستم برای ادامه دانلود فایل مورد نظر می باشد که بنا به هر دلیلی از جمله قطع شبکه اینترنت , قطع برق و خاموش شدن کامپیوتر قطع شده باشد.



موضوعات مرتبط: نرم افزار اینترنت

ادامه مطلب
[ دو شنبه 26 اسفند 1392 ] [ 18:7 ] [ علی امیدی ]
[ ]

مشاهده کره زمین Google Earth Pro 7.1.2.2019 Final


Google Earth نرم افزار محبوب شرکت گوگل که توسط آن کاربران میتوانند به تصاویر ماهواره ای کره زمین دسترسی داشته باشند. این نرم افزار محبوب تمامی نقاط دنیا به جز مناطق ممنوعه شرکت گوگل را برایتان نمایش خواهد داد و میتوانید به گشت و گذار در دنیا بپردازید. تصاویر تهیه شده توسط این نرم افزار با ماهواره های دنیا همه روزه در حال بروزرسانی هستند و میتوانید تصاویر شهرها و خیابان ها را ملاحظه بفرمایید. این نرم افزار به ۲ صورت satellite و maps یعنی تصاویر ماهواره ای و تصاویر نقشه ای ، به کاربر امکان نمایش کره زمین را میدهد. تصاویر ماهواره ای مانند تصویر از بالا به نمایش منطقه دلخواه می پردازد و تصاویر نقشه ای نیز بیشتر برای جانمایی و یافتن راه ها مناسب می باشد. از توانایی های دیگر این نرم افزار می توان به جست و جوی اختصاصی: مدارس، پارک ها، Restaurant ها و همچنین Hotel ها اشاره کرد. در نسخه های جدید این نرم افزار یعنی گوگل ارث ، قابلیت نمایش سه بعدی ساختمان ها وخیابان ها نیز فراهم آمده است که این مورد میتواند در زیبایی و لذت هرچه بیشتر و همچنین کسب اطلاعات مفیدتر به کاربران کمک نماید.


براي مشاهده و دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرماييد

 



موضوعات مرتبط: نرم افزار اینترنت

ادامه مطلب
[ پنج شنبه 9 آبان 1392 ] [ 22:42 ] [ علی امیدی ]
[ ]
صفحه قبل 1 صفحه بعد