دلشکستگان

دلشکستگان

دل شکستگان دنیای مجازی

 

دنیا مجازی

انسانها ماشــینی ، ارتباط وایرلــس ، دوستیها مــجازی،چَت رومهای دروغین، 
 
بیوه های اینترنتی ،لبخندهای زورکی ،لذتهای آنی ، 
 
بوسه های شکلکی،مجنونهای آنی، لیلی های آفی 
 
معنی زندگی را در گــوگــل جستجو باید کرد. 
 
نسلی شدیم که بهترین حرفای زندگیمان رانگفتیم،فقط تایپ کردیم 
 
کاش آدمها به همین اندازه که در دنیای مجازی برای هم جذاب و جالب هستند در 
 
دنیای واقعی هم بودند. دنیای مجازی، دلهای مجازی رابه ارمغان می آورد 
 
در این دنیای مجازی همه هستند اما هیچکس نیست 
 
ودر این میان چه انسانهای ساده وشریفی هستند که به بازی 
 
گرفته شده اند وچه احساسات پاکی جریحه دار شده است 
 
مواظب تایپ کردنمان باشیم ،همه دلهایِ دنیا مجازی ، مجازی نیستند 
 
بیایید در این دنیای کوچک ، خودمان به خودمان خط بدهیم 
 
واسیر خیالبافی های افراد این دنیا نشویم a
 
ما هم روزی باید جوابگو باشیم.... 
*
آدمهای مجازی فکر کردی خداش هم مجازیه فکر کردی آسمونش مجازیه دلهامون چی اونم مجازیه؟یعنی دل ما نمیشکنهدر محیطی مثل ریدکال.بیلوکس.یاهو.فیس بوککه به هر کسی میرسی یا میگه من قدیمی هستم یا میگه من هکرم یا میگه من فلانم بهمانم.
انقدر نتو جدی میگیرن که مدیرها و آدمینهای سرور ریدکال (سرورهایی که خودم دیدم)
برای هم جلسه میزارن و فکر میکنن مدیر یه پروژه عظیمن فقط و فقط خوراکشون اینه که
یکی شوخی آزاد کنه و صداشو ببندن و بگن من مدیرمو از این حرفاوالا خدا میدونه رئیس کل ناسا هم اینجوری مثل اینا جو گیر نمیشه در ضمن کسی که صداش بسته میشه شاید لیاقتش از سازنده اون سرور بشتر باشه  دوستای من تو ریدکال با هم دعواشون شد و من نمیتونستم طرف کدومو بگیرم یعنی کل دنیای مجازی همینه دوستات با هم دعواشون میشه و نمیدونی باید با کدوم طرف بشیبی خیال کسایی که دوست دارن وارد این گروپهای چت بشن توصیه میکنم اشتباه نکنن تا دلشون بشکنه برین دنبال زندگی شیرین و زیبایی های واقعی نه مجازی
 
••♦ خدایا قدرتی به ما عطا کن تا آنچه را که میخواهیم انجام دهیم •• 

نظرات شما عزیزان:

سلام
ساعت7:04---3 آذر 1392
سلام داداش وبلاگت زیباست قالب خوبی هم داره...به وبلاگ ما هم سر بزن و تبادل لینک کن...
راستی میشه بگی چطور میتونم برای وبلاگم آواتار چیه که مثل یه پلیر داره بالا و پایین میکنه اون قسمت بالا جلوی ایران دانلود...میخوام منم داشته باشم ....ممنون میشم به وبلاگم بییایید و بهم بگین


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







موضوعات مرتبط: سایر

برچسب‌ها: سایر/ دلشکستگان
[ یک شنبه 3 آذر 1392 ] [ 1:57 ] [ علی امیدی ]
[ ]